czwartek, października 26, 2006

Kraków Balice - lotnisko

Prawdę mówiąc lotniskiem w Balicach zachwycać się nie powinno, bo małe jest i nie ma czego oglądać - chyba, że ktoś lubi oglądać ludzi stojących w kolejce do odprawy ;) Tarasu widokowego nie ma, aby można było popatrzeć na samoloty i pasy startowe. Zamiast tego są kratki, przez które nic nie przejdzie, a zdjęcia bez niej są możliwe tylko przy mocnym zoom-ie. Dla pasjonatów startów i lądowań samolotów pozostają jedynie okoliczne pagórki i dobre teleobiektywy. Sytuacji nie ratuje nawet szynobus, w którym o czymś tak egzotycznym jak świeże powietrze można jedynie pomarzyć :/ (dobrze, że jazda trwa "jedynie" 15 minut). Krótko podsumowując - lotnisko w Balicach do atrakcji turystycznych nie należy.



3 komentarze:

Anonimowy pisze...

z tego co wiem, to lotnisko w balicach ma swój taras widokowy, nawet duży sama często na nim bywałam. poza tym lotnisko ciągle się zmienia i jest na co popatrzeć.

fotoman pisze...

Kiedy tam byliśmy to na taras nie natrafiliśmy, na pytanie gdzie jest była odpowiedź - nie ma.
Fakt, lotnisko się zmienia i ma mieć nowy taras, a może już ma bo na takie zdjęcia natrafiłem na forum:
http://lotnictwo.net.pl/viewtopic.php?t=378&postdays=0&postorder=asc&start=50

Anonimowy pisze...

Byłem tydzień temu i dalej nic z tego. Tarasu nie ma. Co prawda napisali mi że będzie otwarty pod koniec roku 2007 ale pewnie po to zebym więcej o tym nie pisał i mysleli że na lotnisko nie pojadę i sie nie przekonam że chyba opowiedziano mi jakąś piękną bajkę pt. Taras Balice.